پشتیبانی

محصولات             گالری تصاویر              دانلودها            خرید آنلاین             تماس با ما             پیشنهاد ویژه

بورس پرده در تهران

گروه بازرگانی ماهان ، جهت رونق بازار و همچنین برای سهولت در دسترسی به بانک اطلاعات پرده سرا در استان تهران اقدام به راه اندازی سامانه اطلاع رسانی در سایت گروه بازرگانی ماهان نموده است.

این بانک اطلاعاتی شامل اطلاعات پرده فروشی ها در استان تهران بوده و همکاران گرامی در این صنف میتوانند اطلاعات خود و فروشگاه را که شامل نام فروشگاه ، نام مدیر فروشگاه و ... میباشد را تکمیل نموده وهمکاران ما در واحد طراحی سایت پس از بررسی این اطلاعات و اطمینان از صحت اطلاع ثبت شده در معرض دید مشتیان قرار داده تا با جستجو مشتریان امکان دسترسی وجود داشته باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با همکاران ما در واحد بازاریابی و تبلیغات تماس بگیرید.

 


مطالب مرتبط :

پرده سراي کلینیک پرده , پرده سرا در تهران

پرده سراي حریر , پرده سرا در مینی سیتی

پرده سراي سعید , پرده سرا در نارمک

پرده سراي راشین , پرده سرا در نسیم شهر

پرده سراي بهشتی , پرده سرا در تهران


کلمات کلیدی : تبلغات پرده سرا ، پرده سرا در تهران ، پرده فروشی در تهران ، فروشگاه پرده در تهران ، بورس پرده در تهران ، مرکز فروش پرده در تهران ، انواع پرده پذیرایی ، بورس پرده زبرا در تهران ، شناسایی پرده سراها در تهران.

کلیه حقوق این وب سایت برای گروه بازرگانی ماهان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب تخلف محسوب شده و با متخلفین طبق قوانین کپی رایت برخورد خواهد شد.

تماس با ما
0935 - 1656125
026 - 36206895
[email protected]

گواهینامه ISO 9001:2008
فیس بوک
تویتر
گوگل پلاس
یوتوب
لینکداین
خروجی ار اس اس