پشتیبانی

محصولات             گالری تصاویر              دانلودها            خرید آنلاین             تماس با ما             پیشنهاد ویژه

پخش موتور برقی پرده

گروه بازرگانی ماهان ، کاملترین مرکز پخش لوازم پرده در ایران با تکیه بر سال ها تجربه در زمینه لوازم پرده اقدام به واردات انواع موتور برقی پرده نموده است.

موتور برقی پرده وارداتی گروه بازرگانی ماهان دارای 30 ماه گارانتی تعویض می باشد و در صورتی که مشکلی برای موتور برقی پرده خریداری شده شما پیش بیاید بدون هیچ مشکلی فقط تعویض میگردد.

 

انواع موتور برقی پرده

موتور برقی پرده وارداتی گروه بازرگانی ماهان به دو گروه تقسیم میشوند که هر گروه زیر مجموعه های خود را دارد :

  1.  موتور برقی پرده کنار رو
  2. موتور برقی پرده بالا رو

 

موتور برقی پرده

انواع موتور برقی پرده کنار رو :

1. موتور برقی پرده کنار رو 45 وات

این مدل موتور برقی پرده برای ابعاد زیر 4 متر مناسب است

2. موتور برقی پرده کنار رو 75 وات

این مدل موتور برقی پرده برای ابعاد بالای 4  متر و نهایتا تا 7 متر مناسب است.

 

موتور برقی پرده 45 وات :

موتور برقی پرده کنار رو 45 وات هوشمند 

در بعضی از منازل یا محل های نصب پرده از سیستم هوشمند برای کنترل محل استفاده میشود ، به همین دلیل باید موتور برقی پرده هوشمند نصب شود که با این سیستم کنترل محل نصب تطابق داشته باشد.

 

موتور برقی پرده کنار رو 45 وات با ریموت کنترل 

این نوع موتور برقی به همراه ریموت کنترل مخصوص به خودش با فرکانس کاملا اختصاصی ارائه میگردد ، به این صورت که موتور برقی با استفاده از یک ریموت قابل کنترل می باشد و قابلیت برنامه ریزی برای باز و بسته شدن پرده در بازه های زمانی مختلف را دارد.

 

موتور برقی 75 وات :

موتور برقی پرده کنار رو 75 وات هوشمند 

در بعضی از منازل یا محل های نصب پرده از سیستم هوشمند برای کنترل محل استفاده میشود ، به همین دلیل باید موتور برقی پرده هوشمند نصب شود که با این سیستم کنترل تطابق داشته باشد.

 

موتور برقی پرده کنار رو 75 وات با ریموت کنترل 

این نوع موتور برقی به همراه ریموت کنترل مخصوص به خودش با فرکانس کاملا اختصاصی ارائه میگردد ، به این صورت که موتور برقی با استفاده از یک ریموت قابل کنترل می باشد و قابلیت برنامه ریزی برای باز و بسته شدن پرده در بازه های زمانی مختلف را دارد.

 

موتور برقی پرده بالارو

انواع موتور برقی پرده بالا رو:

این گروه از موتور برقی پرده ها برای انواع پرده های زبرا ، شید رول ، کرکره فلزی ، پرده رومن و ... که به صورت بالا رو هستند مورد استفاده قرار میگیرد.

انتخاب موتور برقی پرده بالارو با توجه به سایز لوله ای که قرار است موتور داخل آن قرار بگیرد و ارتفاع و وزن پرده مشخص میشود و نیاز به کارشناسی دقیق دارد.

در صورتی که در انتخاب موتور برقی پرده کارشناسی دقیق صورت نگیرد باعث خرابی موتور برقی پرده شده و ممکن است عمر موتور برقی را کامش دهد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در واحد فروش گروه بازرگانی ماهان تماس بگیرید.

 

ریل مخصوص موتور برقی پرده

موتور برقی پرده وارداتی گروه بازرگانی ماهان به شکلی طراحی شده است که با ریل مخصوص و قدرتمند کار میکند ، این ریل ها از جنس آلومینیوم درجه یکی بود که با استفاده از تسمه مخصوص و گیربکس مخصوص طبق سایز درخواستی مشتری تولید و مونتاژ میگردد و در بسته بندی مناسب ارسال میشود.

 

گروه بازرگانی ماهان ، کاملترین مرکز پخش لوازم پرده در ایران

 


مطالب مرتبط :

موتور برقی پرده اتوماتیک (موتور اتوماتیک به همراه ریموت کنترل)

موتور برقی پرده اتوماتیک , Smart Home


کلمات کلیدی : موتور برقی پرده هوشمند ، موتور برقی پرده کنار رو ، موتور برقی پرده بالارو ، موتور برقی پرده زبرا ، موتور برقی پرده شید بالارو  ، گروه بازرگانی ماهان ، پخش انواع موتور برقی پرده.

کلیه حقوق این وب سایت برای گروه بازرگانی ماهان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب تخلف محسوب شده و با متخلفین طبق قوانین کپی رایت برخورد خواهد شد.

تماس با ما
0935 - 1656125
026 - 36206895
[email protected]

گواهینامه ISO 9001:2008
فیس بوک
تویتر
گوگل پلاس
یوتوب
لینکداین
خروجی ار اس اس