پشتیبانی

محصولات             گالری تصاویر              دانلودها            خرید آنلاین             تماس با ما             پیشنهاد ویژه

تولید انواع کتیبه پرده ( قاب پرده)

گروه بازرگانی ماهان ، با بیش از یک دهه تجربه و کادر فنی متخصص در تولید و عرضه انواع کتیبه پرده (قاب پرده) چوبی و پلاستیکی ، به اطلاع کلیه همکاران گرامی در صنعت پرده میرساند این مجموعه عظیم آمادگی ارائه انواع کتیبه های چوبی ، کتیبه های پلاستیکی ، کتیبه های منبت کاری را داشته و می توانید هر مدل کتیبه ای را طبق سایز مورد نیاز سفارش داده تا در اسرع وقت تولید و ارسال گردد.

کتیبه های چوبی گروه بازرگانی ماهان ، با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید و در 5 مرحله رنگ کاری و به صورت استاندارد بسته بندی شده و به آدرس فروشگاه شما عزیزان در سرتاسر کشور ارسال خواهد شد.

کتیبه های منبت پلاستیکی این مجموعه با استفاده از بهترین مواد اولیه و دستگاه های تزریق هوشمند تولید و بعد از کنترل کیفیت به واحد رنگ کاری ارسال شده و بعد از 3 مرحله رنگ کاری و خشک شدن رنگ نهایی در بسته بندی های مناسب آماده و طبق سفارش شما به صورت کارتنی ارسال میگردد.

کتیبه های منبت کاری ما با هنر استادکاران منبت تولید شده و به صورت کاملا حرفه ای تولید و طبق سایز درخواستی شما عزیزان آماده و ارسال میگردد.

یکی از دلایلی که گروه بازرگانی ماهان سفارشات شما همکاران گرامی را طبق سایز درخواستی شما تولید و ارسال میکند این است که با این کار هینه پرتی کتیبه های شما را کاهش داده و به صورت کاملا مرتب و با درنظر گرفتن استانداردهای موجود آماده و بسته بندی کرده و ارسال میکند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ محصولات گروه بازرگانی ماهان با ما تماس بگیرید.


مطالب مرتبط :

بورس پرده در تهران

پرده های مدل جدید

کانال تلگرام گروه بازرگانی ماهان

موتور برقی پرده اتوماتیک (موتور اتوماتیک به همراه ریموت کنترل)

جشنواره فروش ویژه تزئینات و لوازم پرده گروه بازرگانی ماهان


کلمات کلیدی : تولید انواع قاب پرده ، تولید انواع کتیبه پرده ، فروش انواع قاب پرده چوبی ، فروش انواع کتیبه چوبی پرده ، فروش انواع کتیبه پلاستیکی پرده ، تولید کننده کتیبه پرده ، انواع قاب پرده های منبت کاری ، کتیبه منبت پلاستیکی ، کتیبه پلاستیکی پرده ، گروه بازرگانی ماهان ، پخش قاب پرده ، پخش کتیبه پرده.

کلیه حقوق این وب سایت برای گروه بازرگانی ماهان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب تخلف محسوب شده و با متخلفین طبق قوانین کپی رایت برخورد خواهد شد.

تماس با ما
0935 - 1656125
026 - 36206895
[email protected]

گواهینامه ISO 9001:2008
فیس بوک
تویتر
گوگل پلاس
یوتوب
لینکداین
خروجی ار اس اس