پشتیبانی

محصولات             گالری تصاویر              دانلودها            خرید آنلاین             تماس با ما             پیشنهاد ویژه

آموزش برش و دوخت پرده آبشاری


طرز اندازه گیری و محاسبه متراژ پارچه مورد نیاز این پرده مانند پرده ساده است . برای برش هلال ها ، چون شکل هلال ها با هم مساوی نیستند ، باید پرده را پس از برش دولا کرده و هلال را بر حسب مدل و با دقت رسم نمود.
نکاتی که باید هنگام برش این هلال ها در نظر گرفت :

  1. نسبت طول هلال ها به یکدیگر،
  2. مقداری از جلوی پرده که برای داشتن دید منظره بیرون باید کوتاه تر از لبه پنجره باشد.،
  3. اندازه فرو رفتگی داخل هلال ها.

اندازه کوتاه این مدل به عنوان والان و بلند آن به عنوان پرده قابل استفاده است و برای تزیین آن می توان از انواع تور ، ریشه و یا چین تزیینی استفاده کرد.
چنانچه پارچه حاشیه دار بوده و بخواهید پایین پرده هلالی باشد و یا بخواهید به پایین پرده مدل آبشار تور وصل کنید ، بهتر است پرده را از بالا به صورت هلالی و از پایین به صورت راسته برش کنید. سپس نوار پرده که به طور جداگانه به پارچه راسته هم طول با هلال بالای پرده و به عرض دو برابر پهنای نوار پرده به اضافه دو سانتی متر زاپاس دوخته شده است را به بالای پرده وصل کنید.
توجه : پرده دوزهای حرفه ای اغلب نوار پرده را به طور جداگانه به این پرده ها نمیدوزند ، بلکه لبه بالایی پرده را به اندازه دو سانتی متر تو داده و نوار پرده را مستقیم به آن میدوزند ، که احتیاج به مهارت و تجربه زیاد دارد چرا که باید بعضی از قسمت های آن را کشید و به بعضی از قسمت ها نیز خرد داد.
چند نکته را در برش این گونه پرده ها باید در نظر گرفت :

  1. هلال ها را باید به صورت نیم هلالی و با شیب کاملا ملایم برش کنید ، به طوری که فرورفتگی داخل هلال ها حداکثر 50 سانتی متر گردد.
  2. طول پارچه برابر چهار برابر طول میله پرده محاسبه شود.
  3. طول میله پرده بسته به تعداد هلال ها باید بیش از 200 سانتی متر باشد.

 

با تشكر فراوان از مديريت گالري پرده آپادانا.

 


کلمات کلیدی : پخش لوازم پرده , پخش ریل پرده , پخش سرب پرده , پخش پارچه پرده , پخش نوار پرده , پخش تزئینات پرده , پخش میله پرده , تولید ریل پی وی سی , تولید ریل دو خط , تولید ریل سه خط , تولید ریل فلزی , تولید انواع ریشه پرده , آموزش دوخت پرده , آموزش برش پرده , آموزش نصب پرده.

کلیه حقوق این وب سایت برای گروه بازرگانی ماهان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب تخلف محسوب شده و با متخلفین طبق قوانین کپی رایت برخورد خواهد شد.

تماس با ما
0935 - 1656125
026 - 36206895
[email protected]

گواهینامه ISO 9001:2008
فیس بوک
تویتر
گوگل پلاس
یوتوب
لینکداین
خروجی ار اس اس